ظروف الماس تراش

ما سایت فروشگاهی صنایع دستی ظروف الماس تراش را راه اندازی کرده ایم تا شما عزیزان در هر نقطه ایی از کشور که زندگی می کنید، بتوانید به راحتی و بدون واسطه محصولات صنایع دستی ظروف مسی، مد نظر خود را فقط با چند کلیک ساده با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید. بدون اینکه هزینه اضافی به واسطه ها پرداخت کنید، محصولات خریداری شده را درب منزل و یا محل کار خود دریافت کنید. هدف ما جلب رضایت و ایجاد یک تجربه لذت بخش از خرید اینترنتی، برای تمامی اقشار جامعه با هر سن و سال و سلیقه ای می باشد.

جدیدترین محصولات

جدیدترین محصولات

هنر الماس تراش

هنگامی که نام صنایع دستی را می شونید ناخوداگاه ذهن شما به سمت آثار و هنر هایی می رود که به وسیله دست هنرمندان طراحی و تولید می شود. یکی از هنر ها، هنر حکاکی روی مس و تولید ظروف مس الماس تراش است.

هنر الماس تراش یکی از زیر شاخه های هنر قلمزنی محسوب می شود و ریشه در هنر کنده کاری و حکاکی دارد که با استفاده از قلم ( مغار) های خاص به کنده کاری و حکاکی روی ظروف مسی می پردازد و مجموعه صنایع دستی یزدانی ظروف الماس تراش را می تواند طبق سفارش مشتری با دست و بدون استفاده از دستگاه تولید کند.

هنر الماس تراش بر روی سطوح فلزی مانند مس، طلا، نقره با طرح و نقوش اصیل ایرانی مانند گل و مرغ، مینیاتور، اسلیمی و … حکاکی می شود. وجه تمایز این مجموعه با سایر الماس تراش های داخل بازار که با دستگاه و ماشین انجام می شود این است که می تواند طبق سفارش مشتریان کاملا با دست انجام شود.

ظروف مس الماس تراش

مس ها با خاصیت مفتولی و خمش پذیری، چکش خواری و درخشندگی خاصی که دارند از جمله اصلی ترین زیر ساخت برای تولید ظروف الماس تراش هستند. ظروف حکاکی مس قلم تراش، از جمله ظروف با تراشه هایی الماس مانند هستند که با طرح های مختلف گل و مرغ، مینیاتور، اسلیمی و … با قلم های مخصوص تراشیده می شوند، که بیشترین طرحی که همیشه مورد استقبال قرار گرفته طرح گل و مرغ است. این ظروف می توانند به دو روش حکاکی دستی و حکاکی با دستگاه طراحی و تولید شوند.

خرید ظروف الماس تراش

از هنر الماس تراش در جهت ایجاد طرح های زیبا و دلپذیر روی سطح ظروف مسی استفاده می شود. همانطور که قبلا هم ذکر شد این هنر می تواند روی سطوح فلزهایی مانند طلا و نقره هم ایجاد شود، اما مجموعه صنایع دستی ما مس را به عنوان محصول خود انتخاب کرده است.

متریال مس خام به عنوان کار اولیه مانند سایر هنر های میناکاری یا فیروزه کوبی انتخاب می شود و با توجه به عملیات هایی که در کارگاه ما روی مس انجام می شود، محصول نهایی تولید می شود.

اگر دوست دارید با مرحل تولید مس در مجموعه ما آشنا شوید به شما پیشنهاد می کنیم به صفحه کارگاه الماس تراش مراجعه نمایید. در این صفحه به طور کامل با طرز کار مجموعه ما آشنا خواهید شد.

قیمت ظروف الماس تراش

اولین عاملی که در قیمت ظروف الماس نگار و حکاکی روی مس تعیین می شود شامل قیمت روز مس در کشور و قیمت روز در کشور سازنده مس است، چرا که مس هم مانند طلا و نقره طبق قیمت روز و با توجه به نوسانات نرخ ارز و دلا محاسبه می شود. دومین موردی که در قیمت ظروف الماس تراش تاثیر دارد عبارت است از نوع محصول و سایز آن، کیفیت، ظرافت و قلمی که در آن به کار رفته است و هر چه ظرافت و دقت در طرح ها بیشتر باشد، ظروف الماس تراش ارزش هنری بیشتری دارد، مخصوصا اگر تمام طراحی و حکاکی به وسیله دست صورت گرفته باشد.

ما در مجموعه صنایع دستی یزدانی علاوه کیفیت و ظرافتی که در کار خود داریم، قادر هستیم هر نوع نوشته ایی که مشتری سفارش داشته باشد را روی ظروف با قلم خوش حکاکی کنیم.